dinsdag 31 januari 2012

speldenkussens / pique-aiguilles

Tot aan een jaar geleden gebruikte ik dekseltjes, kopjes of een magneet om mijn spelden op te ruimen.
Maar toen ontdekte ik hoe handig een speldenkussen kan zijn. Inmiddels heb ik er al een stuk of 7, die overal rondslingeren.

Jusqu'il y a un an j'utilisait des couvercles, des tasses ou un aimant pour ranger mes épingles. Mais alors je découvrait comme c'est pratique, une pique-aiguilles. Entretemps j'en ai 7, qui trainent un peu partout.


Dit is de laatste die ik heb gemaakt. Hier is de tutorial (wel in het Frans, maar o zo simpel).
Voici le dernier que j'ai fait. Ici on peut trouver le tuto (vraiment simple).

2 opmerkingen:

  1. moi je les trouve totalement craquants !! J'adore la petite souris...

    J'espère que vous n'etes pas sous un froid polaire...

    Bisou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. salut!

    eh bien dit donc!
    tu en as des épingles!!

    bisous, priscilia

    BeantwoordenVerwijderen