zondag 1 april 2012

Het lukt niet altijd / Ça ne marche pas toujours

Na lang ploeteren had de jarige dit glas gesneden en geslepen. Alleen nog maar even in de oven.... en toen sprong het hele kunstwerk! Geen ring, geen oorbellen. Even kijken of ik het nog kan redden. Wordt vervolgd.
Avec beaucoup de mal la dame qui fêtait son anniversaire avait coupé et poncé ce verre. Plus qu'à le mettre au four... et voilà que tout a éclaté! Pas de bague, pas de boucles d'oreille. Je vais voir si j'arrive à sauver l'oeuvre d'art. A suivre.




En wat denk je hiervan, om van te huilen.
Et que penser de ces oeuvres, c'est à en pleurer.



1 opmerking:

  1. Oh, wat balen! Dat is niet iets om blij van te worden. Wel blij word ik van de foto's van je dochter. Gefeliciteerd; kleine meisjes worden groot zie ik. Het lukt me ook niet jouw e-mailadres te vinden; de mijne is wieke@4ourdream.nl. Dus, als je mij een mailtje stuurt, stuur ik jou de kippen. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen