dinsdag 3 juli 2012

Terug van vakantie / retour de vacances

In de loop van de week zal ik wat foto's laten zien van mijn vakantie in Kroatië. Nu alleen een paar foto's van mijn bezigheden: ik maak een aantal blauwe en roze muisjes als sleutelhanger voor een mevrouw die ze meegeeft als de kleintjes van haar poes worden opgehaald. Ik heb er ook een paar gevuld met lavendel (volop aanwezig in Kroatië). Nu de muizen nog even vullen en afhechten en ogen geven...

Dans la semaine je montrerai quelques photos de mes vacances en Croatie. Pour le moment juste quelques photos de mes occupations: je fait un nombre de souris bleues et roses comme porte-clefs pour une dame qui les offre quand les gens viennent chercher ses chatons. J'en ai rempli quelques uns avec de la lavande (il y en a plein en Croatie). Il n'y a plus qu'à remplir et finir et donner des yeux aux souris...

Het patroon van de muis heb ik hier gevonden.

J'avais déjà mis le patron de la souris ici .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten