dinsdag 30 juli 2013

pannelapswap / swap à maniques

Biene Bien heeft een pannelapswap georganiseerd en mijn swapmaatje is Janet van Dreamstuff. We hadden van tevoren foto's gemaakt van onze keukens zodat we een idee van de kleuren hadden. En dit werkte goed. Kijk eens wat ik gekregen heb:

Biene Bien a organisé un swap à maniques et ma swappeuse est Janet de Dreamstuff. On s'était échangé les photos de nos cuisines pour avoir une idée des couleurs. Et cela a bien marché. Regardez ce que j'ai reçu: 





Ik kan er geen genoeg van krijgen, wat een leuke pannelappen. Zonde om te gebruiken!
Je ne m'en lasse pas, quelles super maniques. Ce serait dommage de les utiliser!

En dat is nog niet alles. Ook nog een schattig theeboekje, wat een werk. Ik ben er echt heel blij mee.
Et ce n'est pas tout. Elle m'a fait un petit livre à sachets de thé, quel travail. J'en suis vraiment ravi. 

Zelf had ik pannelappen in de kleuren vanille, zwart en grijs gemaakt. En een onderzetter. En ik ben nog met iets bezig (kon niet meer stoppen) maar ik moet nog een biaisbandje vastnaaien. Daarvan komt later nog wel een foto.
Et moi, je lui avais fait des maniques dans les couleurs vanille, noir et gris. Et un dessous-de-plat. Et je suis en train de finir encore quelque chose (je n'arrivais plus à m'arrêter), mais il me faut finir encore un petit biais. Je montrerai la photo plus tard. 


Dank je, Merci, Janet!



4 opmerkingen:

  1. Petronille, jij merci voor de schitterende pannenlappen.
    Ben blij dat de "lappen" goed zijn aangekomen, veel plezier ermee.
    En zo grappig, dat we onafhankelijk van elkaar gekozen hebben om ze te naaien (i.p.v. haken of breien).
    Nogmaals: ben zeer content dat jij mijn swapmaatje bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, beide pannenlappen zijn prachtig!
    Nog een fijne zomervakantie,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. C'est chouette quand les swaps fonctionnent bien, ce qui n'est malheureusement pas toujours le cas. Bravo pour celui-ci, bien réussi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZOOO Leuk hé!!!! Ik ben aan het prakkezeren wat ik jou kan sturen na die erg leuke enveloppe met inhoud: Mug Rugs etc. Haken kan even niet. Mijn schouder zit vast....Ik heb mijn naaimachientje naar beneden gebracht in de hoop op inspiratie.....Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen