woensdag 21 augustus 2013

mug rug

Ik had nog een paar lapjes en zin over van de pannenlapswap en heb Janet van Dreamstuff nog een paar mugrugs nagestuurd. Mijn zwart is nu op en mijn serie vogeltjes dus ook.
Je kunt bij Dreamstuff  meedoen met een herfstswap, kijk maar eens op haar blog.

Il me restait encore quelques morceaux de tissu du swap à maniques et j'ai envoyé encore quelques mugrugs à Janet de Dreamstuff. J'ai fini le tissu noir et j'ai fini également ma série de petits oiseaux. 
Tu peux participer à un swap d'automne au blog de Dreamstuff, regardez-le.


2 opmerkingen:

  1. Ja heb er ook zin in die herftswap, ik kwam op je blog terecht en ben je meteen maar gaan volgen leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he? Ik wist niet dat het mugrug heet, we zijn er hier in ieder geval reuze blij mee!
    En tof, reclame voor de herfst swap !

    BeantwoordenVerwijderen