maandag 11 augustus 2014

Update van mijn kerststallenverzameling / mise à jour de ma collection de crèches de Noël

Ik heb in Sicilië een paar kerststalletjes gekocht, zoals ik in het vorige bericht heb laten zien. En één die je als koelkastmagneet kunt gebruiken. Maar ik heb van Viviane ook nog een paar stalletjes cadeau gekregen, waarvan één met de hand gemaakt. En ik heb er ook nog een uit Barcelona. Allemaal verschillende stijlen, maar allemaal even leuk!

J'ai acheté quelques crèches en Sicile, comme j'avais montré dans mon message précédent. Ainsi qu'une crèche avec un aimant pour accrocher au frigo. Mais Viviane m'a offert aussi quelques crèches, dont une faite main. Et j'en ai une de Barcelone. Toutes différentes, mais je les aime toutes!

De middelste is de koelkast magneet.
La crèche du milieu est celle avec l'aimant.

Uit Barcelona
De Barcelone

Maar een centimeter of 5 hoog
Pas plus haut que 5 centimètres.

Van glas
En verre

1 opmerking: